آموزش

آموزش اشتراک گذاری وی پی ان گوشی با کامپیوتر

آموزش اشتراک گذاری وی پی ان گوشی با کامپیوتر

ممکن است به دلایل مختلفی چون گذر از تحریم‌ها، آپدیت نرم افزارهای ویندوز، دسترسی به استور مایکروسافت، ترید و … نیاز به استفاده از وی پی ان بر روی سیستم خود داشته باشید. با استفاده از این آموزش می‌توانید به راحتی و بدون دردسر دانلود نرم افزارهای وی پی ان و یا هزینه برای خرید اکانت، وی پی ان گوشی خود را با کامپیوتر یا سرفیس به اشتراک بگذارید.

ابتدا نرم افزار Every Proxy را از گوگل پلی بر روی گوشی خود نصب کنید. سپس وارد برنامه شده و گزینه‌ HTTP/HTTPS را فعال کنید. توجه داشته باشید که نرم افزار VPN شما نیز فعال و متصل باشد. یکی از آی‌پی‌های موجود در برنامه را وارد کرده و در بخش پورت هم پورت داده شده را یادداشت کنید.

اکنون هات اسپات گوشی را فعال نموده و با کامپیوتر به آن وصل شوید. سپس وارد تنظیمات ویندوز شده و عبارت Proxy را جستجو و گزینه ی Change Proxy Settings را انتخاب کنید. سپس در صفحه‌ی Proxy و در بخش Manual proxy setup، دکمه ی Set up یا Edit را بزنید. سپس در پنجره‌ی باز شده، در بخش Proxy IP address و Port، به ترتیب آی پی و پورت دریافت شده از برنامه‌ی Every Proxy را وارد کنید. سپس تنظیمات را save کنید.

تمام! اکنون کامپیوتر شما نیز از طریق VPN گوشی متصل است. با همین روش می‌توانید سایر دستگاه‌های خود مانند تلویزیون، کنسول‌های بازی و … را به اینترنت بدون محدودیت متصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *