اخبار و مقالات

مایکروسافت در ۲ اکتبر نسل جدید سرفیس ها را معرفی می کند

مایکروسافت در ۲ اکتبر نسل جدید سرفیس ها را معرفی می کند

شرکت مایکروسافت هر سال با فرارسیدن ماه اکتبر رویداد سالیانه سرفیس را برای معرفی محصولات جدید خود برگزار می کند. سال جاری نیز باید شاهد معرفی دستگاه های جدیدی توسط شرکت ردموندی باشیم.

برای سال جاری نیز کمپانی ردموندی دعوتنامه خود را ارسال کرده و خبر از برگزاری کنفرانس یا همان رویداد در ۲ اکتبر یا ۱۰ مهر داده است. این رویداد در شهر نیویورک برگزار شده که چند هفته ای با رویداد اپل و یک هفته با رویداد گوگل فاصله دارد. سه شرکت بزرگ فناوری برای سپتامبر و اکتبر رویدادی در نظر گرفتند تا جدیدترین محصولات خود را برای اواخر سال معرفی کنند. مایکروسافت سال گذشته سرفیس پرو جدید، سرفیس بوک و چند محصول دیگر را برای رونمایی داشت اما مشخص نیست سال جاری چه دیوایسی رونمایی خواهد کرد.

پیش بینی می شود لپتاپ جدید سرفیس، سرفیس استودیو نسل جدید، تلفن هوشمند اندرومدا یا لپتاپی با همین نام و ساعت هوشمند در کنار هولولنز ۲ معرفی شود. شایعات پیرامون محصولات مایکروسافت متعدد است و هیچ یک توسط کمپانی ردموندی به تایید یا تکذیب نرسیده تا از حقیقت اطلاعاتی پیدا کرد. گفته می شود در کنار مدل های موردبحث سرفیس هاب ۲ نیز حضور داشته و پاییز امسال مایکروسافت بروزرسان ردستون ۵ را به عنوان آپدیت بزرگ بعدی ویندوز ۱۰ منتشر خواهد کرد.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود ردموندی ها برای رویداد امسال خود چه دستگاه هایی را در نظر گرفتند. پیش بینی می شوید سرفیس استودیو ۲ و سرفیس بوک جدید از جمله این دیوایس ها باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *