اخبار و مقالات

چه محصولاتی در رویداد ۲ اکتبر مایکروسافت معرفی شد

چه محصولاتی در رویداد ۲ اکتبر مایکروسافت معرفی شد

شرکت مایکروسافت در ۲ اکتبر کنفرانس نسبتا کوچکی با حضور رسانه های فعال برگزار کرد. کنفرانسی که برخلاف دیگر شرکت ها به شکل لایو برگزار نشد و بلکه یک کنفرانس بدون لایو بود.

اما در این مراسم شاهد معرفی محصولات بزرگی چون نسل جدید سرفیس پرو، سرفیس استودیو، سرفیس لپتاپ و برخی دیگر بودیم. یکی از دیوایس های جدید معرفی شده مایکروسافت، هدفون ارگونومیک سرفیس بود که طراحی مینیمالیستی داشته و از کورتانا پشتیبانی می کند.

به هر حال در این مطلب می خواهیم شما را با تمامی محصولات معرفی شده در کنفرانس ۲ اکتبر مایکروسافت آشنا کنیم، بنابراین با این مطلب همراه باشید:

 سرفیس پرو ۶ و سرفیس لپتاپ ۲

شرکت مایکروسافت اگرچه نوت بوک های جدید سرفیس پرو ۶ و سرفیس لپتاپ ۲ را معرفی کرد اما یکی از نکته های قابل توجه معرفی نسخه مشکی مات بود. این گزینه رنگی جدید جذاب به نظر می رسد و پیشتر نیز چند باری مایکروسافت محصولات خود را در رنگ مشکی عرضه داشت. در سال ۲۰۱۸ نیز ردموندی ها باری دیگر تصمیم گرفتند این رنگ قابل توجه را باری دیگر در محصولات جدید به کار گیرند و محصولاتی در خور توجه را عرضه دارند. نسل جدید سرفیس پرو و سرفیس لپتاپ دارای طراحی بهینه شده بوده و از عمر باتری ۱۳.۵ ساعته بهره می برند.

با پردازنده نسل هشتمی اینتل، گرافیک بروزرسانی شده، صفحه نمایشی با کنتراست و روشنایی بیشتر از ویژگی های دو محصول است. هر دو دستگاه اکتبر امسال با قیمت پایه ۹۰۰ دلار به فروش می رسند.

سرفیس استودیو ۲

نسل جدید سرفیس استودیو مدلی برجسته نسبت به نسل پیشین است. این آل این وان به پردازنده نسل هشتمی اینتل تجهیز شده و قادر است ۵۰ درصد عملکرد پردازشی بهتری داشته باشد. گذشته از آن تراشه گرافیکی پاسکالی نیز در مقایسه با ماکسول نسل پیشین ۵۰ درصد عملکرد گرافیکی بهتری دارد. با حافظه رم ۳۲ گیگابایتی، طراحی بهینه شده، حافظه داخلی ۲ ترابایتی SSD می توان این مدل را نسبت به نسل پیشین برتر دانست. گفتنیست سرفیس استودیو ۲ به صفحه نمایش روشن تر و با وضوح بیشتر نیز مجهز است.

سرفیس استودیو ۲ قیمت و تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

سرفیس هدفون

یکی از محصولات شگفت انگیز رویداد ۲ اکتبر مایکروسافت، رونمایی از هدفون سرفیس بود. محصولی که پیش از رویداد هیچ شایعاتی پیرامون آن منتشر نشد اما ردموندی ها در نهایت تصمیم به معرفی آن گرفتند.

این هدفون از طراحی باکیفیتی برخوردار است و با دستیار هوشمند کورتانا همراست. درایورهای ۴۰ میلیمتری نه تنها وضوح صوتی بالایی رقم می زنند، بلکه باید شاهد راحتی کاربران در استفاده از این هدفون بود.

وزنی کمتر از ۲۰۰ گرم، قابلیت شارژ با پورت USB-C دو ساعته و عمر باتری ۱۵ ساعته از ویژگی های بارز هدفون سرفیس است. قیمت این هدفون ۳۴۹ دلار بوده و بزودی دردسترس قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *