اخبار و مقالات

مایکروسافت به دنبال معرفی فناوری شارژ سریع و بی سیم برای دستگاه های سرفیس

مایکروسافت به دنبال معرفی فناوری شارژ سریع و بی سیم برای دستگاه های سرفیس

شرکت مایکروسافت همانند دیگر کمپانی ها به دنبال بهبود دستگاه های سرفیس خود می باشد. تاکنون شاهد معرفی مدل های مختلفی از دستگاه‌های سرفیس بودیم و حال پتنت تازه به ثبت رسیده مایکروسافت اخبار جالبی به دست می دهد.
این پتنت هفته گذشته توسط Windows Latest آشکار شد و به فناوری شارژ سریع و بی سیم برای دستگاه های سرفیس اشاره می کند. گفته شده مایکروسافت می خواهد باتری با فناوری شارژ سریع برای این نوع دستگاه ها در نظر گیرد.
البته ممکن است این ویژگی تنها شامل تبلت و لپتاپ های سرفیس نشده و احتمالا بزودی باید شاهد لپتاپ جدیدی باشیم. به هر حال امکان داشته مایکروسافت بخواهد ویژگی را در تمامی محصولات سری سرفیس خود به کار گیرد.
با این حساب اگر شرکت ردموندی فناوری موردبحث را به کار گیرد در آینده دستگاه های سری سرفیس می توانند بدون نیاز به سیم و به شکل بسیار سریع شارژ کاملی پیدا کنند.
ویژگی که اگر شرکت مایکروسافت آن را عملی سازد، برندهای دیگر نیز به سمت آن رفته و چنین فناوری را به کار می گیرند. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود ردموندی ها چه برنامه ای برای دستگاه های این سری خود دارند.
پیش بینی ها به ویژگی های بزرگی در سرفیس های آینده اشاره می کند و بدون تایید یا تکذیب مایکروسافت نمی توان به اطلاعات بی اساس اشاره داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *