اخبار و مقالات

سهم ۱.۲۴ درصدی سرفیس گو در میان سرفیس های مایکروسافت

سهم ۱٫۲۴ درصدی سرفیس گو در میان سرفیس های مایکروسافت

شرکت مایکروسافت پیشتر تبلت هیبریدی اقتصادی سرفیس گو را معرفی کرد. دستگاهی که در بحث کیفیت دست کمی از تبلت های رده بالا سرفیس پرو نداشته و از مشخصات مناسبی بهره می برد.
البته هدف مایکروسافت از معرفی سرفیس گو رقابت با دستگاه های کروم بوکی بوده که توانستند فروش بالایی به دنبال داشته باشند. به تازگی موسسه تحقیقاتی AdDuplex سهم هر دستگاه سرفیس را در بازار فروش تمامی محصولات سرفیس بدست آورده و جمع بندی به شرح زیر ارائه داده است.
با توجه به آمار AdDuplex تبلت اخیرا معرفی شده سرفیس گو سهمی ۱.۲۴ درصدی داشته و با توجه به عرضه تازه آن عجیب نیست. در سوی دیگر سرفیس پرو ۴ سهمی ۳۲.۷ درصدی، سرفیس پرو ۳ سهمی ۱۸.۶ درصدی و سرفیس استودیو سهمی ۰.۱ درصدی دارد.
البته سرفیس بوک و سرفیس پرو ۱ با سهمی ۵ درصدی رو به رو هستند و سرفیس بوک ۲ نیز سهمی کمتر از نسخه اول دارد. به نظر می رسد تبلت سرفیس پرو ۴ توانسته بیشتر مورد توجه طرفداران مایکروسافت قرار گیرد که چنین حجم فروشی را به خود اختصاص داد.
پیش بینی می شود پاییز امسال محصولات جدیدی از سری سرفیس توسط مایکروسافت معرفی شود اگرچه جزئیات کافی در دست نیست و باید منتظر ماند.

منبع: mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *