متفرقه

اگر قلم سرفیس دارید این برنامه‌ها را دریابید

قلم سرفیس ابزار قدرتمندی است که اجازه می‌دهد کارهای بیشتری با تبلت سرفیس انجام دهید. برای حداکثر استفاده از توانایی قلم سرفیس، برنامه‌هایی هستند که ارزش یکبار امتحان را دارند. با ما همراه باشید تا با برخی از این برنامه‌ها از یادداشت برداری گرفته تا نقاشی و رنگ آمیزی آشنا شوید.
  • Sketchable

    یک برنامه نقشه کشی، طراحی و نقاشی که برای سرفیس و قلم خوش‌دست آن طراحی شده است. رابط کاربری این برنامه مدام در حال توسعه و ترمیم است و مشکلاتی که توسط کاربران گزارش می‌شود به سرعت مورد نظر قرار گرفته و حل می‌شوند.
    به لطف ابزارهای کامل این برنامه، نه تنها می‌توان برای یادداشت برداری یا کار بر روی آثار هنری و تصاویر استفاده کرد، بلکه می‌توان آثار جدیدی نیز خلق کرد. اگر ذره‌ای خلاقیت در خود می‌یابید، کنار گذاشتن این برنامه بسی اشتباه است.
    دانلود از استور مایکروسافت

  • OneNote

برنامه یادداشت برداری خود مایکروسافت که بین تمام دستگاه‌های شما همگام‌سازی می‌شود. ولی وقتی که پای قلم سرفیس به میان بیاید، این برنامه می‌درخشد!
بر روی صفحات سفید یا خط دار یادداشت برداری کنید، نوشته‌ها را های‌لایت و یا با ابزارهای متنوع این برنامه، رسم کنید. سپس با استفاده از وان درایو به راحتی همگام‌سازی کنید تا  یادداشت‌های خود را همه جا همراه خود داشته باشید.
دانلود از استور مایکروسافت
  • Xodo


    این پی دی اف خوان و ویرایشگر شگفت انگیز کاملا رایگان است. فقط یک فایل PDF  را باز کنید و بیش از آنچه که شما می توانید انجام دهید داشته باشید. روی آن بنویسید، بخش‌های مهم را برجسته کنید و آن را به عنوان یک فایل جدید ذخیره کنید. این قابلیت به ویژه برای پر کردن سریع فرم‌های تکراری و خسته‌کننده مفید است.
    حالت تاریکی که برای مطالعه در تاریکی بسیار کارآمد است، امکان چاپ مستقیم از داخل برنامه، و پشتیبانی از چند پلت‌فرم و امکان استفاده در گوشی ویندوزی این برنامه را در زمره‌ی یکی از بهترین برنامه‌های PDF برای استفاده در کنار قلم سرفیس قرار می‌دهد.
    دانلود از استور مایکروسافت

  • Bamboo Paper

    وقتی برای اولین بار حین استفاده از bamboo paper قلم سرفیس را با صفحه نمایش تماس می‌دهید تعجب می کنید که چطور انقدر مانند کاغذ واقعی به نظر می رسد. با استفاده از شش ابزار نوشتن یادداشت کنید، به صفحات خود تصویر اضافه کنید و بر روی آن بنویسید و ایده‌های خود را با دیگران با استفاده از Bamboo paper بر روی سایر پلت‌فرم‌ها به اشتراک بگذارید.
کاغذ خط دار برای یادداشت ها ، کاغذ سفید برای نقاشی و کاغذ شبکه ای برای ریاضی و یادداشت ها – بسته به نیاز خود از بین آن‌ها انتخاب کنید. این یک برنامه چند منظوره‌ی عالی با تجربه‌ی عالی جوهر مجازی است.
  • Nebo


    نبو یک برنامه یادداشت برداری است که به طور خاص برای ویندوز ۱۰ و قلم سرفیس طراحی شده است. ریاضیدانان توانایی ایجاد معادلات تعاملی و نمودار را دوست دارند، و شما می توانید به طور مرتب و تمیز عنوان‌های شفاف، پاراگراف های منظم و لیست‌های بولت و…..ایجاد کنید تا همه چیز خوب و مرتب باشد.
    برای دسترسی آسان به تمام یادداشت‌ها بدون توجه به جایی که شما هستید، اسناد نبو می تواند در مرورگر اینترنتی مورد علاقه تان، ایمیل خود، و یا ورد مایکروسافت باز و مشاهده شود.دانلود از استور مایکروسافت

    Zen : کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان


    اگر بر این باورید که کتاب های رنگ آمیزی برای بزرگسالان مسخرست، لطفا قبل از ریشخند و تمسخر این برنامه را امتحان کنید. نسخه رایگان نرم افزار دارای انتخاب نسبتا زیادی از تصاویر برای تبدیل است، و اگر برای نسخه کامل پول پرداخت کنید، یک انتخاب تقریبا بی حد و حصر از گزینه های رنگ آمیزی خواهید داشت.

وقتی ابزارهای قدرتمند رنگ‌آمیزی و تمام رنگ‌های موجود در رنگین‌کمان با دقت قلم سرفیس ترکیب شوند، شما را همیشه مشغول خود خواهند کرد. جدا آن را امتحان کنید.
دانلود از استور مایکروسافت
  • Snip

    Snip یک ابزار فوق العاده مفید است که مزیت زیادی برای اشتراک گذاری به قلم سرفیس می‌دهد. اجرایش آسان است . بکش باکسی که در اطراف بخشی از صفحه نمایشی که می خواهید کار را روی ان انجام دهید بنویس در سرتاسر تصویر برشخورده، سپس آن به شخص دیگری مانند یک تصویر ، یک URL، یا یک ویدیو حاوی کل فرایند طراحی ارسال کن.دانلود از استور مایکروسافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *